jasså!?

Igår kväll var jag lite deppig och låg.. vet egentligen inte varför, hade över lag haft en fin dag men på nått vis så kändes det inte riktigt rätt ändå! Lite svalt sådär ni vet!
Hursomhelst så, när jag kom hem kollade jag i vanlig ordning posten och till min glädje fann jag där att jag fått lite ersättning för en axelskada som uppstod vid en liten ridolycka för ett par år sedan. Tumme upp no.1.
Sen gick jag in på min internetbank för att kolla läget och betala lite traderafynd.. då fann jag en insättning på 265kr undertecknad "LÖN" .. vad jag nu har gjort för att tjäna ihop 265kr har jag ingen aning om men jag tackar iaf så hjärtligt.. Tumme upp no.2! SEN.. så vann jag 25 spänn på triss också.. tumme upp no.3!
Nu råkar det ju vara så att pengar är inte lycka men det kändes ändå liiiite humörhöjande i min lilla depp där.
Meeen så vaknade jag inatt och kände mig låg igen och efter att ha vridit och vänt på mig LÄNGE så gav jag upp. Jag hoppas att dagen behagar bjuda på något extraordinärt som får mig uppryckt annars blir ju för sjutton hela fredagsmyset bara skräp, har som plan att börja dagen med BodyPump kvart över 7 iaf.. sen frukost på hurtis och efter det får vi se.
Puss på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0