ledighetsstress

När man vet att man är ledig länge så  vill på något vis hinna med  ALLT, hälsa på alla man aldrig träffar och spendera lite extra tid på att rå om sig själv.. men denna ledighetsstress gör att det nu gått snart 1,5 dag utan att jag egentligen fått något gjort ALLS!!!!!
Igår hade jag och mina föräldrar bokat in att vi skulle åka till en bekant till familjen som har det mesta jag behöver till min bebis..för att reka och veta VAD som måste kompleteras.. men halvvägs ringer han ch berättar att ena kiddet fått feber och börjat kaskad-spy men att vi var välkomna på egen risk.. KUUUUL!! *not* så vi blåste av det och tog istället en roadtrip runt hela södra Dalarna typ, genom skogar och över berg, besökte nån loppis här och var och letade intensivt efter något mysigt ställe att stanna och fika på.. vilket för övrigt var OMÖJLIGT! .. inte förrän vi kom till "Hurtbullen" i vår egna stad kände vi att vi hade hittat något bra. SÅ jäkla kasst... men bra för Hurtis!:)
Vi var väl hemma strax efter 5 och jag slocknade ganska snart på soffan och där blev jag kvar,bl.a letandes efter ett potentiellt SPA att besöka som utför behandlingar på gravida ända till sambon kom hem, 12 på natten!
.. Ja ni förstår, det blir liksom inget gjort.. jag var så stressad över att hitta på nått att göra att jag mår dåligt och istället inte får ett jota gjort!! Den där stunden efter dala-tripen hade jag ju kunnat använt till att typ.. tvätta..städa..eller göra något annat viktigt men icke!
Äh, frukost sen ska jag nöta lite BB53. DET är najs!

Kommentarer
Postat av: Wenche

Hej. Tänkte bara höra om du mottagit de andra beställda hyggisarna?

2011-06-03 @ 10:53:42
URL: http://wenchedesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0