NOG!

ÅHHHHH jag råkade ut för en SÅN DRYYYYG grej,
Var på coop och handlade.. hade lite halvbråttom eftersom vi blivit bortbjudna på middag till en jobbarkompis åt Kristoffer och min plan var att göra en cheesecake att ta med...som därmed ska stå i frysen några timmar... så, inget att förlora, hoppade i paltorna och susade iväg.. plockade på mig det jag skulle ha , träffade en bekant som jag inte träffat på länge så vi stod å snicksnackade ett tag och tiden rann iväg... fan.. bråttom bråttom måste dra.. handlade det sista och gick till kassan.. drar kortet.. "Medges Ej" ! .WTF.. Jag VET att jag har pengar. Försöker ett par gånger men ger tillslut upp, ber henne pakera mitt kvitto så jag kan springa ut och testa plocka ut pengar.. "Ur funktion" MEN.VA.I.HELVE.... jag springer in igen.. förklarar läget, jag springer ut i bilen,kastar mig in , kör ytterst olagligt hela vägen hem, in på internetbanken.. "0,67 öre" MEN GAAAAAH.. hann inte utreda varför det var så så jag förde över cash från sparkontot(TACK sparkontot!) slängde igen datorn och gasade..(ännu mera olagligt!) Ner till coop igen för att lösa ut mina varor.. stressad,generad och irriterad slänger jag in varorna i bilen och åker hem. Väl hemma kommer jag på att jag glömt en ASVIKTIG ingrediens som var slut på Coop ..jaha, bara in i bilen igen, ner till ICA , handlade det jag skulle och så hemåt igen då.. och SJÄLVKLART så fick jag en RIKTIG söndagsåkare framör mig som ..utan att överdriva,låg och puttrade i 20km/h MITT I VÄGEN, genom hela stan så jag OMÖJLIGT kunde ta mig förbi.
Men men,slutet gott allting gott, synd bara att tårtan bara hinner vara inne en timme men jag hoppas att dom har frys dit vi ska annars är all stress förjäves. Efter mitt bakeri så hamnade jag återigen här i soffan då vilket INTE var planen.
MEN.
NU räckere. Ut med latmasken. och in med flitiga lisa..skyndar jag mig så hinner jag kanske både plocka undan OCH klä upp mig :D
Ha en underbar kväll folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0