Okidoki

Hunnit luncha på Hurtis och bokat in lite nya möten här framöver. Trevligt.
Nu är jag nyss tillbakakommen efter ett besök på MVC, allt var bra med det lilla grynet och eftersom K. jobbar så fick mamsen följa med och lyssna på hjärtat. Hon blev nöjd tror jag! :)
Låg kvar på samma vikt. Totalt +8.  och hjärtat pulsade på i ca 145 blås! Som sig bör alltså.
Lillskrotet har också huvet "på rätta stället" såattsäga så nu får den gärna börja sjunka ner lite också..
Nästa besök blir den 20 Juli.. dvs den dagen jag bestämt mig för att den lille ska komma ;D
..såå vi får väl se där på kvällen efter Afron om det smäller till :P
jaao, så är det!
Lite allmän mag-uppdatering såhär på måndagseftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mamma var mycket nöjd...det lilla ångloket lät och man ficken känsla av att "hon" spelade trummor...:) Häftigt..:))

2011-06-27 @ 14:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0