Tack för ikväll.

Efter en supertrevlig kväll/natt i sjöhagen så är jag nu hemma,slösurfandes i soffan.
Klockan 5 entrade vi kalaset som bjöd på allt från krocket/boule-turnering till eldshow. Galen afton!
..Men ack så kul och det bjöds på MÅNGA skratt!! :)
Jag körde en vända till stan med ett par dönickar och lossade av dessa vid respektive hem varpå jag,sjukt orutinerat.. I KNOW, åkte ut igen UTAN att ringa och kolla om någon faktiskt skulle ha skjuts.. för så var det ju , pojkarna,inklusive min sambo.. och så P:e då.. hade ju beslutat sig för att cykla så det var väl bara att vända och åka hem igen.. men men, då fick jag iaf chans att tacka Mallanbrallan och Totto för en FANTASTISK kväll!
TACK ännu en gång!
Nu väntar bingen och jag tänker njuta av varje minut jag får tillbringa i denna under morgondagen.
I övrigt så funderar jag OM det är någon jag har något otalt med och isåfall vad!?
För är det så..SÅ : UT MED DET!!! Man kan inte be om ursäkt för nått man inte vet att man gjort!
..för det var nått som nån sa idag som fick mig att hajja till.. inte direkt men ni vet när man sitter själv i en bil och filosoferar och plötsligt rullar in på massa olika funderingar.. då slog det mig att jag kanske BORDE hajjat till!? eller?! ÄH jag vet inte.. men jag säger det igen.. våga var rakryggad och UT MED DET ISÅFALL!!!
Ja, inte vet jag.. men som sagt ..det var något som kändes olustigt efter att jag börjat fundera på det.. och olustiga saker tar jag gärna tag i och löser INNAN det blir ett problem men nu går inte det då jag inte vet vad problemet är.. okej!?
ÄSCH, PUSS OCH GODNATT PÅ ER!!
(sjukt kul festival-sväng! Dör lite inombords av längtan tills det är dags igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0