tjing,

kräkstugan här!
Nu har det varit lugnt sen 4 ungefär då jag spydde sista gången, hade dock MYCKET kramper i magen men tydligen så beror det troligtvis på att magmunnen är förslappad vilket den blir när man är gravid och därmed skickar upp magsyra som irriterar och eftersom jag hade spytt en massor så gjorde inte det saken bättre. Mycket kaka på kaka. Men kramperna kom så VÄLDIGT regelbundet och var så sjuuukt smärtsamma att vi nästan trodde det var dags att föda där en stund.. och innan det så började tankarna på havandeskapsförgiftning snurra i skallen och då fick jag lite panik. men efter att ha fått tag på förlossningen och rådfrågat så blev jag mycket lugnare då hon förklarade dethär med förslappad magmun och det.. så jag fick order om att knapra i mig några novaucol och försöka smutta på vatten iallafall utan att vara rädd att det skulle komma upp igen och sen försöka vila sittande. SÅ ja, kroppen är liiiiite mör idag. Fortfarande gör det ont i övre delen av magen och alla leder gör ont då jag inte fått behålla nån vätska sen tror jag bullen ramlat ner en bit för det är ett helt annat tryck ..hrrm..."nedåt" såattsäga ,än vad det var igår!
Nåväl, jag hoppas att jag blir piggare framåt eftermiddagen iaf så man kanske åtminstonde kan få liiite gjort härhemma. Sambon är ju så söt också, nu är han hemma för att kunna passa upp på mig och inatt var han jätteorolig och satt med telefonen i handen och ville ringa 112:) Gulle!
Ha en bra dag alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0