tjingtjingeling

Börjar med ett grattis till bryllingen (eller vad det blir!) till vårat knytt.. som tydligen behagade komma ut nu efter mamman J's långa väntan.
Välkommen!
Dagen har bjudit på massa Arena-grejs som typ alla närmsta dagar innehållit.Det tål att sägas igen.. att peppa folk till att börja träna är SJUKT stimulerande. ÄLSKAR peppade människor!!!
Sen hade jag även Afro vilket var SVETTIGT!! och så deltog jag på Johannas BB .. där så tror jag att vi var lika förvirrade båda två då vi är inne på nya releaserna i våra skallar .. haha :D
Men ,det gick bra ändå och våra deltagare är förlåtande!
Imorgon är butiken stängd då jag har massa saker uppbokade under princip hela dagen.. så det hade blivit väldigt hattigt.. ska bl.a hålla i boxen. PEPP!
K. har varit sjuuukt bra idag och målat trappen och ytterdörren. Min handy-man!
Nu är det sova som står på schemat.. vi ses imorgon mina gryn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0