Vilken jäkla dag alltså..

I morse gick jag upp med en känsla i kroppen som sa "lugn och harmonisk fredag" (jag vet att det är onsdag men det känns som fredag då det är långhelg!)..tji fick jag..
Det började med att jag direkt när jag kom blev inbokad på ett PHP-möte åt Arena kl.16.30 (Tokpepp på detta nu då det verkligen känns som att man hjälper människor!)
Mitt under dagen var det helt vilt med folk på "Hurtbullen" ..OCH "r.ECO".. OCH Arena så alla hoppade runt överallt och hjälpte varandra där det gick att hjälpa!
Sen kom det in 3 personer varav två av dom ABSOLUT skulle säga upp sina medlemskap "för dom tränade ju aldrig" + 1000 andra argument. Det slutade med att dessa två HELT ändrade åsikt och beslöt sig för att börja träna igen varav den 3dje bestämde sig för att teckna medlemskap på plats! JÄTTEKUL!
Och så var det dags för min PHP, varav Rosie dyker upp mitt under mötet och frågar om jag kan ta en till direkt efter. och SJÄLVKLART sa jag "JA!"!
Som sagt, detta är HUR.KUL.SOM.HELST och jag älskar det!!!!
(..och det inte bara för att man säljer,det är en bonus.. utan för att folk går därifrån och är TOKPEPPADE på att starta sitt nya liv! PRECIS sådant jag vill jobba med med andra ord!!:D )
Jag löste butiks-passningen med Ewelina som var en klippa och ställde upp(TACK!!!!)

Direkt efter mina möten så var det dags för Afro, jag skyndade mig att stänga butiken, byta om och så skakade vi loss som om det inte fanns någon morgondag! HELT. FANTASTISKT vilket gäng jag har att göra med där!!<3
Rundade av det hela med en protein-smoothie på Hurtbullen,en dusch och så hemgång.
Hemma väntade en Graviditetspenning-försäkran att fylla i så den postar jag till FK imorgon,Beviljad och klar= Glädje,lättnad och LYCKA!!!
För på Stainless intygar dom fortfarande att det är en hälsorisk för mig och mitt barn att komma tillbaka dit då arbetsuppgifterna långtifrån passar en gravid och jag förbjuds till detta och det egna företaget är under avveckling så det enda som fattas nu är någon som tar över lokalen..
(jag vet att jag tjatar men COME OOOON .. hjälp mig här!)
Nu är det ryggläge i soffan i väntan på att min fina man ska komma hem så att vi kan diskutera om vi ska hitta på något i helgen.
All kärlek till er.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0