WOW då

Ja, dagen har varit bra.. eller grym.. hur man vill!:)
Började med en lång-frulle på "hurtis" tillsammans med Emma och Rahim, supertrevligt!!
Fick relativt mycket gjort i le boutique och många som var in och handlade kläder. 40%,remember!?:)
Föräldragruppen hann jag också med.. trots att jag blev lite sen..vilket jag självklart blev påmind om flertalet gånger under träffen då jag de två senaste gångerna gnölat på K. om att han ALLTID är en sån tidsoptimist och att vi ALLTID är sist till ALLT. Det fick jag äta upp.. då han var typ först där idag.:D
Dessutom hade jag ju lovat att jag skulle ha lite avslappnings/andningsövningar för gruppen då temat för dagen var profylax mendet är ju så konstigt..att prata inför mina 25 deltagare på mina pass är INGA problem, bara kul... men att tala inför 10 pers i föräldragruppen ,DÅ får jag kallsvettnigar och tappar orden... konstigt!!!
Nu sitter jag och slipar på morgondagens Afro-pass  och kollar på SYTYCD.
Morgondagen överlag är fullspäckad.. börjar med en PHP* klockan 9, fortsätter med "klipp och färg" hos Lena på Eleganze hair , för att sedan direkt på en PHP igen klockan 13.30.. för att sedan låsa upp r.ECO, ha öppet till 18, delta på ett balancepass och sedan runda av med Afron då.. Heldag med andra ord!! WOOOOPWOOOP
*PHP= Personlighälsoplan/presentation av anläggningen
Långhårigt troll.

Men visst är det konstigt.. man känner sig ofräsch och sliten i kaluffsen..bokar klipptid och är skitnöjd att man tagit tag i det.. för att sen när det börjar närma sig plötsligt få lite ångest och vara riktigt nöjd och bekväm med nuvarande längd och färg... det är väl bra konstigt?! Så dags då liksom!! Men sen vet man ju att man EFTER att man har klippt/färgat så blir man sjukt nöjd iaf :D
WELL, det ska bli spännande att se vad Lena hittar på.. bild kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0