Babyshopping

Jag har tidigare sagt att jag liksom vill lugna mig lite och inte köpa på mig massa saker osv.. MEN..det är ruggigt svårt och nu när man vet att det 1.Bara är en därinne 2.Att det faktiskt ÄR nån därinne, så är det svårt att låta bli..
Till mitt försvar så har jag till 95% av fallen ENBART köpt via tradera så det är inga stora pengar vi snackar om här.
OCH, självklart fokuserat på "eko"-kläder.
SÅ, nedan följer en bildkavalkad av fyndade bebiskläder, de flesta i väl tilltagna storlekar så att h*n ska kunna ha dom längre..
Ni vana barn-innehavare, vad behöver man mer!? Jag har liksom snöat in på söta bodys men det är ju liksom inte det ENDA ungen har på sig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

När du köper bodys (kläder) tänk på om det är långärmade eller kortärmade och till vilken tid på året.. Jag hade traderat på mig fullt med långärmade bodys till min dotter på sommaren.. Och det var ingen hit när graderna låg runt 30 :P

2011-03-22 @ 21:48:27
URL: http://fidelido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0