För övrigt ..

så är min träningsvärk sen gårdagens Afro INTE att leka med!
JEEEEEZEEES!!!
Skulle visa nya korren som vi körde igår, för morsan.. VARENDA RÖRELSE kändes som en käftsmäll.. hahahaha .
Bådar gott inför boxen ikväll och imorgon är det ju dags för Afron IGEN och dessvärre så brukar ju alltid dag2 vara värst! :D  Det ser jag fram emot!
Nu har jag dessutom lagt över bollen på Stainless en stund med alla FK-papper, fan alltså vilket bra gäng det är! SÅ.HIMLA.LÄTTA att ha att göra med!
Vi konstaterade också att dom typ ALDRIG haft ett fall där någon kommit och begärt graviditetspenning då 99% av de som jobbar i produktion är män,alt. damer runt 65 och när dom fick barn så var det bara att jobba eller gå hem.
Nu förtiden finns det aaaaaningen mer restriktioner faktiskt!
Sen måste jag faktiskt ta tillbaka mitt uttalande om chefen för han HADE faktiskt tagit det vidare..om än lite senare än väntat men fått en lite dryg motfråga som han var tvungen att suga på som löste sig alldeles ypperligt nu när jag själv fick förklara läget för P-chefen!
SÅ, ALLT löser sig till det bästa,ALLTID! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0