Hej

*Inatt har jag sovit sammanhängande ca. 2 timmar.
*Idag har jag väldigt stress-ont i magen/skallen över allt vad jobb,FK,och företag heter.
*Jag har ätit jordgubbar+grädde för att försöka lindra ångesten.
*Jag har bakat en mint/chokladkaka och mumsat i mig smet..allt för ångesten.
*Innan kneget kom det en tjomme och köpte mitt skrivbord för ett vrakpris på en 500:-, kostade väl typ 3 loppor nytt och är typ aldrig använt, men nu är vi väck med det (eller han hämtar det på lördag!) så nu kan man snart börja se "det tredje rummet" som passe' och börja planera barnrum. Yes!
*Väntar för tillfället på att en lunchlåda ska komma gående, undrar vad det blir idag.
*Måste ringa Stainless och se om det är meningen att jag ska infinna mig imorgon. Dom har lunch där nu.
*Jag planerar att var på r.ECO mellan 11-21. Besök mig. Liva upp mig.Ät kladdkaka.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0