Huuuuah..

men guuuh va jag har varit inaktiv här.. förståerligt med det FANTASTISKA vädret förstås..
Lördagen bjöd ju på Release-lördag på gymmet med en GRYM BB-release. Jag och Ullis som "team Smurf" helt klädda i blått briljerade förstås;P
Snabbt efteråt bar det av mot Falun och myshäng i en solkysst backe i goda vänners lag och jag fick även hänga en sväng med fina Malin som dessvärre skulle knega natten lång, men vi hann iaf ses och snacka lite blaj!
... för att sen myshänga lite till med Fredrik,Sara och deras nya duva Saga (Läs historien här!).Sara ÄR världens mest omtänksamma människa!<3
Innan det var dags för PAR-TEY på rådhuskällaren . Sånt jääääääkla mysigt ställe det där är alltså, älskar't! Massa mysiga valv som man kan mingla runt i osv, fantastiskt  val att oftast anordna bräd-galejjen där.  LOVELY!
Vi shakade loss lite granna dessvärre så är det ju lite klurigt då man måste springa på toa en gång i kvarten typ, så många kisspauser blav det..för min del!:)
Vaknade upp på morgon-kvisten, Sara var såklart uppe i ottan och kollade till Saga så vi fick mycket tid tillsammans, för att fortsätta slappet så drog vi igång en rulle att slökolla på tills vi piggnat till lite sen bar det av ner på stan där Sara köpte en fantastisk present till sina föräldrar eftersom det var persiskt nyår inatt och så fikade vi smaskens på Waynes (smoothie och hallon/passion-cheesecake!) och besökte "hennes" bibbla där hon har praktik och alla hennes mysiga medarbetare.. vi gled runt lite till och jag fyndade 9 par nya örhängen!
Well, dagen rullade på och jag och K. rullade hem över med ett stopp hos hans syster för att kika på bebisen i hennes mage från ultraljudet. En liten plutt vare! Där bjöds det på Äppelpaj och vaniljvisp, sån jäkla lyx alltså!
YUM!
SEN. Var vi HELT döda och tuppade av i soffan.
SÅ, blev det måndag och ny härlig vecka, jag brände av ett BB-pass i morse men då min hjärna var HELT bortom all kontroll så var det lite hipp som happ med allt.. kändes inte ALLS okej.. men men.. vi körde på ändå, nytt tillfälle på lördag!YES!  Vickade på cirkeln där ett helt gäng på 12 pers orkat sig ner och dom gav järnet.
GILLAS SKARPT!
Nu fryser ja och är hungrig och ikväll tänkte jag köra BB med Ullis om det finns plats och sen står det Afro med skgb's kommun på schemat .WIHOOO!
Som ni förstår så blir det en sjujäkla träningsdag i dag , men det gör inget för imorgon är det vila och myshäng med Emma på kvällen.
ÅÅÅÅÅÅHH, Henne har ja saknat!

Kommentarer
Postat av: emma

and i miss you very much

2011-03-21 @ 18:58:54
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se
Postat av: Sara

FLYTTA HIT!!!!!!! Love u!

2011-03-22 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0