Måndag igen..

men inte är väl jag deppig för det!
Igår var en aktiv dag,i vanliga fall på söndagar så brukar jag,som jag berättat tidigare,bara bli slapp å slö och inte göra nånting, MEN igår..så började dagen med en prommis med persiko-katten på drygt 1,5 timme och sen åt vi lyxfrulle hos henne i typ två timmar.Proppmätt linkade jag sen hem (skaaaavsåååår).
Väl hemma beslöt vi (jag och hjärtat) för att bränna över till v-ås...utan direkt mål men egentligen då klockan började närma sig 4(vi hade IKEAsflyttrea och bio i tankarna men inget spikat!) , K. hade mailat på en annons om en cykel i Enköping så OM killen hann svara när vi var i v-ås så skulle vi även passa på att svänga över och hämta den. Vi gled in på IKEA och gjorde väl inga spec. fynd men en dörrmatta till butiken, en hink till katternas käk,en taklampa till över köksbordet och ett bäddset på rea till bebisen fick väl följa med hem iaf.
Precis när vi var klara så ringer snubben med hojen så vi brände över till Enkpg. GRYM cykel!
PÅ vägen hem började vi kika vad det gick för filmer men kom överens om att det fick bli pizza och film hemma i soffan istället och vi hade sån tur att National Treasure gick på 4an och den är ju bra så vi behövde inte ens lad..jag menar ..hyra en rulle. ;) Dessutom lyckades K. äntligen känna en karatekick! :)
BRA SÖNDAG!!!
Nu väntar ett BodyBalance-pass och ett cirkelpass på mitt favvohak Arena. WOOPWOOOOOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0