men HA.HA

somnade på soffan igårkväll och vaknade till nu, läget kändes lite sådär halvsugigt rakt av,jag kollar på klockan,06.52,tio i sju konstaterar jag..och så vänder jag på mig och försöker somna om. PLÖTSLIGT spänner det till i hela kroppen, jag sätter mig upp i panik,TIO I 7!?!?!?!?! JAG HAR JU ETT BB-PASS KVART ÖVEEER!!!
Här blev det skapligt med eld i baken,rusade hit och dit och samlade ihop diverse prylar,stress stress stress..springer in på toa,kissar i panik,ut igen,på med jacka..och så när jag böjer mig ner för att ta på mig dojorna (jag antar att det var för att jag fick lite extra hjälp på traven med blod/syretillförseln till hjärnan som fick mig att hajja!!) så slås jag av en tanke,jag kollarr upp och tittar mig i spegeln med en skeptisk min, DET ÄR FÖRFAN INTE MÅNDAG IDAG!!! Morgonpass javisst, men HALV 10 på lördagar!!!!!!! HHAHAHAHAHAHA, vilken idiot man är alltså:D
HEEEELT KOKKOBAHIA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0