tjipTjip

LÖRDAG!
Dagarna verkligen RUSAR iväg, hade planerat att ta tillvara på dagen och göra något vettigt.... och så var den slut.. typ!
Knäppt!
Hjärtat är i garaget och målar bilen och jag sitter och planerar inför en eventuell bioafton i v-ås, vad tror vi om det!?
Jag skulle verkligen behöva lite bra bio-tips, sitter och klickar runt på sf.se och försöker bli nå klokare men är liite kluven, "Sanctum" t.ex..bra/dålig? i recensionerna står det "Värdelösa skådespelare, långtråkig" OCH "Fantastiska skådespelare och superspännande" ..
och så är det på varendaste rull-jäkel!
.. ni förstår mitt problem här va?!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sanctum såg vi för någon vecka sedan och skådespelarna är inte topnotch men jag har lätt att strunta i sånt och filmen i sig tyckte jag var jäkligt spännande men kanske lite väl förutsägbar ;P Om den recensionen var till någon hjälp. Haha.

2011-03-06 @ 11:58:23
URL: http://karkli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0