woops

Skyltar nytt i butiken, nu är våren och cykelvädret här så det är dags att damma av hojen.
Mysigt!
Idag hade jag in en kund,en dam, som jag träffat typ..en gång.. och så stod vi och kollade på lite byxor och av en slump så hade jag just dessa byxor på mig så jag drog upp tröjan och visade linningen.. varpå hon utbrister:
"Åhhhhh, är det en bee...." och så såg man hur hon kom på sig själv,kinderna började blossa och hon började förklara sig
:"eum ja eeeeh, alltså..eller ..jag tänkte..eum.."
..jag skrattade gott och förklarade att SJÄLVKLART var det en bebis.. :D och genast blev hon eld och lågor..
"åhh, va härligt,när är det beräknat?blir det v-ås?såg du programmet igår?ååååh,när jaaag födde....."
..and so on!
Hehehe, det var roligt, och därmed insåg jag att nu SER man verkligen bebismagen, nu är man inte "bara knubbig" längre.. när tom folk som man bara träffat en endaste gång tidigare kommenterar den...
Nåväl, Ulla prackade på mig ett gäng grejor idag men mest mattrasor till syrrans svärmor.
Helt sjukt vilket arbete nån stackare lagt ner på att riva och nysta allt detta.
Det är MYCKET värt i väv-kretsar vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0