WOW

SÅ.MYCKET.KÄRLEK det är i nya BB-releasen! Man blir helt varm, och det inte bara av träningen i sig utan även av all kärlek som flödar. MUMS!!
Nu ska jag beta av ett par timmar på r.ECO sen så var väl egentligen planen 30års galejj i Falun men min hosta och mitt snor håller på att ta kål på mig så jag överväger att gå till kyrkan och lyssna på gospel under "EARTH HOUR" ikväll. "Ta med ficklampa!" hette det, och akustiken i en kyrka är väl ganska svårslagen!!?
För ni har väl inte glömt "Earth Hour"!?
"Lördagen den 26 mars kl 20.30 är det dags igen för Earth Hour – den största miljömanifestationen genom tiderna. Då släcker vi ljuset under en timmes tid för att skicka en signal till världens beslutsfattare om att ta klimatfrågan på allvar. "
LÄS MER HÄR!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi skulle ha tagit med ficklampa och dom skulle ha tagit med en kör som sett ut att vilja vara där!

2011-03-27 @ 20:33:00
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0