Avrundning

Efter att ha gått och småstädat lite hela kvällen så rundar jag nu av med "Poirot", gäspningarna avlöser redan varandra så det dröjer nog inte länge innan jag ligger i bingen.Den nybäddade bingen!! Finns det något som går upp emot nytvättat och nybäddat?! Näe tror inte det! MUMS!
Imorgonbitti är det BodyBalance på schemat i vanlig ordning , det var bara ett litet ynka antal inbokade så vi får väl se om passet byts ut till allmänt arena-häng istället!
(Försökte snoka runt lite på internet för att se om jag kunde hitta nån info om nästa BB-release men det enda jag kunnat hitta var ett tafatt blogginlägg från nån donna som deltagit vid filmningen av DVDn och enligt hennes utsago så var taichin långdragen,benlåten DÖTUFF och i synk med solhälsningen liksom nuvarande release och som jag kunde förstå så var LOLA:n i denhär releasens maglåt INGENTING med vad som komma skall!! PEEEEUUUUW!! )

Ja, Sen blir det lite cirkel och efter det öppnar jag såklart butiken, VÄLKOMMNA IN!!
massa kärlek från en långhårig donna!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan man annat än älska dina fräknar!? Klär dig kanon! ;)

2011-05-02 @ 18:56:14
URL: http://klingestedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0