BB53- feedback

*GÄSP*
..Typ så är min första tanke.. Älskar de flesta av poserna men tycker att musiken var sååååååå trist. Benlåten på 9 minuter får mig typ att somna på stället och där krävs det ju liksom lite "GO!" för att man ska orka!
Tror jag måste "lyssna in" mig lite på musiken, lyssna på texterna osv för DÅ kanske man hittar "DET"!
Men som sagt härliga poser och framförallt TaiChi'n är UNDERBAR! :D
Dagen har spenderats i hälarna på Sara när hon har fotat barnboksfrestivalen och det har varit JÄTTEMYSIGT! Fick dessutom macka och fika och jordgubbar och bubbel (alkofritt) tillsammans med de andra "ansvariga" för tillställningen trots att jag inte gjort ett jota. Men det var VÄLDIGT tacksamt! Vilket gäng hon jobbar med alltså, FANTASTISKT!
Ja underbar dag helt enkelt och på vägen hem gick vi förbi Malin's (TJ) jobb och kramades och snart ska vi tillbaka igen för att få i oss en bit mat. Kvällen håller vi öppen då vi ännu inte vet i vilket skick vi befinner oss efter krubbet.
På återseende så länge sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0