Bra start

Jag hade en fantastisk sovmorgon med massa drömmar ,drömde bl.a om att det var festival i simhallen..I simhallen(!)..med massa APSTORA band och lill-jocke från min gamla klass var roddare åt Iron Maiden.
och intill festivalområdet så bodde vi i små ombonade hyddor och där rullade drömmen över till att handla massor om Leon och jag var fortfarande en tjockis men hade ett barn sen tidigare.. en tjej..som var äldre än Leon och dom lekte massor.. fast Leon var mest liten och skrattade ,hans mamma Lina låg bredvid och sov middag!
Ja , drömmen fortsatte på massa konstiga vis iallafall... :D
Vid 9 pallrade jag mig upp, utvilad och med känslan av att "det här kommer bli en braaaaa dag!" . .kommer ner i köket och peppar inför min sedvanliga kopp kaffe.. öppnar skåpet.. kaffet SLUT!!!! FUCK!! Aja.. jag klarar mig, jag gör en rejäl smoothie istället.. SOM jag längtar till mina morgon-smoothies varje morgon(idag en banan-o kakaosmoothie).. MUMS.. skivar i några bananer, och så ska jag hämta mjölken... typ EN Deciliter kvar.. FUCK! Nåväl.. det funkar.. lite mindre av allt d andra så borde den bli bra ändå... smoothie SKA jag ha!!
Och vad händer då när jag står och ska ha i kakaon?! SJÄLVKLART så lyckas jag välta hela den ,nästintill, färdiga shaken så att ALL mjölk rinner ut... BAKOM SPISEN!!! Jag vrålar i frustration ut alla mindre barnvänliga ord jag kan,sätter mig på golvet och grinar en skvätt .
Jag lugnar mig, drar fram spisen och börjar städa. Jag känner hur tålamodet puttrar under ytan men beslutar mig tillslut för att det kunnat vara värre så jag drar på mig nå paltor och rullar ner till ICA.
SÅ, nu sitter jag här med en FANTASTISK shake i magen och en ännu mer fantastisk kopp kaffe i handen. Underbara fredag!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha!! Och värre kommer drömmarna bli!!!! =)

2011-05-21 @ 00:04:26
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0