Fri dag

Typ. Sofflocket är det som gäller, bananchoklad-shake intagen x2 och nu sugs det på turkisk peppar-karameller. FIIIINT!
På tvn rullar "101 sätt att..." i brist på annat, jävla skitprogram med en hög D-kändisar. Ogillar Meral SKARPT!
Ramlar in i mitt huvud och funderar på attityder och människor.. i kombination.. och suckar högt för mig själv. Men sambon är ett hjärta men även han lite slö idag så lilla familjen kommer troligtvis kraschlanda vilken sekund som  helst.
Meningslöst inlägg med tankar och funderingar som inte leder någon vart.
Imorgon börjar jag dagen med BodyBalance och planerar sen att träffa min fina vän i snorberg.
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0