Hajj

Dagen är till ända..
Även denna kursdag var sjukt givande trots att jag inte fått många timmars sömn under natten och nu känner jag mig redo att kicka igång med projekt "Sälja". PEPP PEPP PEPP!!!!:)
Träffade en asskön tjej på utbildningen också.. hon va ifrån ö-vik och hon hade varit med om en heeelt fantastisk grej: För bara ett par månader sedan så var hon med om en skidolycka då hon blev prejad ur pisten och flög som en vante. Med två ryggkotor mosade, bäckenet brytet på tre ställen,några ben i axeln krossade och en REJÄL hjärnskakning så fick hon tillbringa en lång tid på intensiven men hennes läkare var positiv vilket gjorde att även hon blev det och här kommer vi till det fantastiska.. hon har alltså läkt av sig själv på bara några månader (vill minnas att det var 3 månader sen det hände!) ,och visst, hon går på rehab etc och får ont i ryggen när hon sitter mycket (typ kör bil!) men kroppen är en FANTASTISK maskin och på henne syns inga som helst tecken på att hon alldeles nyss låg i ett paket och jag hade aldrig fått veta det om vi inte börjat tala om att hon flög ner och fördelarna med det.
Denna tjej jobbar alltså med träning och i samtalet så gnällde hon aldrig över sina skador utan pratade bara om fördelarna i det då hon från egna erfarenheter kan hjälpa sina kunder som har diverse smärtande problemområden.
Men ja, kroppen ÄR en fantastisk maskin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0