HÄRLIGA tisdag!

Idag är jag lite uppryckt igen,
Rundade av gårdagen med BodyBalance OCH BodyPump(vilket jag inte kört på evigheter så mina muskler skriker rakt ut idag,framför allt armar,axlar,bröst!) vilket resulterade i att jag sov sjukt bra.
Jag åt en härlig frulle,DEKLARATIONEN ÄR INNE!!!,FK ringde och mina problem är lösta!
(TACK snälla människa!)
Nu är det enda jag behöver någon som kommer på att den AKUT behöver en lokal till sin verksamhet.. med start.. ..imorrn!? .. typ.. !?!
DET är det enda som fattas mig just nu!
Sambon stannar hemma i helgen också så vi ska nog kunna hitta på nått myspysigt hoppas jag.
Ja, nu är livet lite gött igen.. men återigen påminner jag er att tipsa alla ni känner och inte känner om att det finns en lokal tillgänglig! GLÖM INTE DET ,snällaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0