huuuah.

Jag känner mig lite tjyvens.Lite nere och sådär! Tror det är stress,stress över allt som rör allt.
Nu vill jag bara att en eventuellt ny hyresgäst till lokalen ger mig ett datum..PRONTO! så att jag kan planera mitt liv efter det. Jag är less!
Idag ska skakas rumpa med skolelever och sen blir det lite butikeri med massa samtal till diverse nissar och direkt efter det: styrelsemöte med föreningen med tillhörande smörgåstårta! Sambon ska iväg på tattoo-kryssning och kommer hem imorgon kväll och på lördagmorgon åker jag till Falun på kvartal(jippiiiiie!!!!) och stannar till söndag hos fina Sara.(Jippiiiiiie!!)
Sen tåget hem och så är det Måndag igen.Javisst!
Långhårig börjar jag bli också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0