Ja jag säger då det,

"Min syster har gett oss en present.. En gratis tvätt av två valfria möbler!" berättade sambon i måndags..
Redan där började jag ana ugglor i mossen.. då flera av er troligtvis läst hennes inlägg om dammsugaren som spöade hennes Nilfisk.
SÅ...Igår hade vi besök av ett monster , Närmare bestämt Aqua-PRO.
SINNESSJUK maskin och jag började typ grina när K hade dammsugit mattan i en kvart och filtret FORTFARANDE blev fullt i skit. eller när försäljaren "sög in" från utblåset på vår nuvarande dammsugare... Varför har man ens ansträngt sig för att städa!?.. all skit har ju kommit ut igen!
Eller när hon lite hastigt drog av vår bäddmadrass och visade allt kvalsterbajs.. "om ni känner på det så kan ni känna att det är lite fett..." Nej tack....UUUÄÄÄÄÄK!..*kräks*
Eller varför inte när jag drog av soffan.. FRÄSCH!!! Verkligen!!!
Hursomhelst, jag hade ställt in mig på att INTE köpa!
....När klockan hade passerat 12 på natten började jag bli så stressad/pressad/irriterad att jag fick ont i magen.RUSKIGT ont i magen ,Hade jag inte varit där så hade K troligtvis redan köpt både en och två vid det laget!
Trots vetskapen om detta så tackade jag för mig för JAG skulle då inte skriva på nått.. och gick och la mig!
Efter nån timme (elelr några minuter?) hursomhelst, när jag precis somnat.. så kommer K upp och viskar "Jag prutade ner den till 35!" ..För trött för att egentligen bry mig så sa jag bara .."oooookej,köpte du den?" "Nej" svarade han.. och jag kunde lugnt somna om!
Nu till finalen... man skulle ju lämna namn på folk som "kanske ville ha en gratis tvätt av en valfri möbel.." och då svägerskan skrivit ner 50 pers (och därmed fått TVÅ vinöppnare!) så kände våra inre tävlingssjälar att vi var tvugna att slå dom..så vi skrev sådär lite snitsigt ner 59 personer (varav 53 "par" vilket var det som räknades för vinöppnaren!)... SÅÅ... jag rekommenderar er verkligen att se monstret och låta den ta hand om era möbler.. MEN jag tar inte på mitt eller K's ansvar om ni kommer på att ni absolut inte kan leva utan en och skriver under ett köpekontrakt!
SÅ, då var det sagt. :)
Ha en underbar dag allesammans<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0