Kül kväll

Knegade.Tränade.Duschade.Spontan-mat hos svärmor (3rätters enligt nedan)
Förrätt: Melon/feta/mynta-sallad
Varmrätt: Lax i foliepaket med skivad potatis ädelost och smör.
Efterrätt: Chokladpudding m. färska hallon och marabou Dukat.
Matkoman var total så vi slappade ett tag i soffan till Bonde söker fru.
Fortsatte kvällen på O'learys med fina Maria och hennes arbetskollegor och vi pimplade drinkar som om det inte fanns någon morgondag ,vilket känns idag då jag känner mig totalt mörbultad och bakis (Trots att mina Strawberry Daquiri m. cocos självklart var alko-fria,im not a pucko!) och till råga på allt så är det slut på Kaffe här i hemmet. Hur kunde jag var så dum att glömma köpa det!?
Hursomhelst, GRYMT kul kväll och jag har höga förhoppningar även för denna.
Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi hade fan riktigt skoj och vi lär ju göra om det snart igen INNAN du kläcker!



Kraaaaam!

2011-05-07 @ 17:49:27
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0