lite sömn,någon!?

Jävla skitmåne!
Lack man blir alltså.. somnade som en stock framför tvn igår..inget konstigt där, vaknade igen vid halv 4 som en ostkrok.. inget konstigt där heller (kisspaus!) och i vanliga fall så lallar jag upp till min säng med ögonen stängda för att inte sabba tröttheten och så somnar jag gott och sover fram till 7-8 snåret.. MEN inte idag...jag kände redan när jag satt på toa att detta inte skulle gå vägen..mina ögon hade hunnit bli alldeles för pigga.. det klokaste beslutet hade här varit att bara krypa ner i den varma soffan igen.. men ICKE.. jag envisas med att gå upp och lägga mig.
Efter att ha legat och vridit och vänt i över en timme så ledsnade jag ur och knatade ner igen...ner till soffa,berättarösten på Natural geographic och sömnpillret "datorn". Ögonen börjar kännas tunga och förhoppningsvis kan jag efter att ha postat detta få slockna på soffan i åtminstone någon timme till.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0