MUMS

Hade ju som sagt ett gäng dönickar på soffan i morse när jag vaknade och dessa sussade på bra ända tills dönick nummer 3 och 4 ramlade in ..tätt följt av dönick 5,6,7 & 8 och med det så blev det häng i soffan med många härliga skratt ,voi voi.. min mage är i kramp efter allt skrattande!
Vi tog en gäng-promis mot USpizzan och fick oss en stadig frulle (andra pizzan på en vecka.. whats up!? ) fortsatte vårt chillerill och snicksnackade lite om allt och inget tills himlen började bli VÄLDIGT svart och pojkarna kom på att dom var otroligt skejtsugna! (!) så bilarna packades och gänget gled vidare. Själv så hade jag ett möte att passa in klockan 4 så jag tog det piano och begav mig sen mot Arena. Lite snicksnack där, shopping på coop, och så slutligen lite avskedskramar från Jimmy och Linn som var på väg hem igen. Hela dagen från början till slut har bara varit sjuuuukt slapp och mysig och nu har jag precis mumsat i mig lite wienernougat-glass.
En sak som jag undrar över dock är ju vad det är för fel på dom som packar glassförpackningarna..för i wienernougaten är det ju faktiskt just WIENERNOUGATEN man är ute efter , vaniljglassen är ju bara utfyllnad.. men trots det så är liksom ALL god glass samlad i mitten på kartongen medans ytterkanterna är enbart vanilj..VILKET DÅ INNEBÄÄR.. att man blir tvungen att äta direkt ur kartongen för få med sig allt det gottiga innan man blir mätt.. så det gjorde jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0