OM jag är!

Fortfarande inge krubb i kistan, samon är fullt upp i att ta igen 2 veckors vicevärdande men jag hittade en måltids-bar inne på Arena iaf ( och nån gammal chokladbit i kylen här!)
Ultimata middagen.NOT! (åtminstonde inte det sistnämnda, det första är ju faktiskt riktig måltidsersättning!)
FAAAAAAAN va jag längtar tills "Cafe' Hurtbullen" öppnar här vägg i vägg. SUUUUCK!
NOG med gnäll nu!
Om 1,5 timme är det dags för min vanliga onsdagsnjutning: AFROOO! wakkawakaaa!!!
Om jag är peppad!? GIVET!:)
Och baby skulle styra middag tills jag kom hem istället så det blir väl bra ändå för äter jag nu så kommer jag bara få håll sen iaf!
Yes , hursom, lugn dag! (Tar igen det på Afron! )
MJAOU!


Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Svar: Vi kör redan med det. Tex tygkassarna, bamboo t-shirtsen samt nya linnena som kommer komma in. Ja i stort sätt allt egentligen. Dock inte American Apparel. Men det märket kommer vi att sluta med :) Åh tack snälla du för komplimangen! Kramar!

2011-05-04 @ 19:10:37
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0