oooouh

Bodybalance imorse, insåg att det var sista lördagsbalancen för mig. Tiden går FORT!
Besökte OTIs loppis men det var inte såmycket att ha och sen KidzShop som har utförsäljning med 30% på allt, fick med mig 3 dregglisar + att svärmor och svägerska ramlade in när jag var där och av svärmor fick lill-kussarna varsin pylle och ytterligare en dregglis.
Fortsatte min lördag mot Norberg för att se vännens finfina nya lya..där fick jag lite frunch. Blev inte alltför långvarig eftersom jag var sååååå slut så jag åkte hem och lade mig på soffan och mös lite med sambon .. och här ligger jag kvar... i ögonene har någon hällt en säck med grus och magen känns lite uppsvälld. Ska nog fortsätta P-nappa för imorgon är en lång dag. Hurtbullen-premiär,extra-öppet och mitt första säljmöte. Spännande!
Ses i Arenahuset allesammans! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0