prick!boll!prick!

Gårdagen var , som ni kanske märkte ,FANTASTISK!!!! Solen sken OCH det var varmt! Underbart!
Jag hade Core och BOX inbokat på kvällen och var HELT.FÄRDIG när jag drog från gymmet. Eftersom K. jobbar EM så var det självklart att det inte fanns nått att stoppa i magen hemma så jag svängde in på Servus, vår enda sen-öppna handel. Bra ställe! hittade lite keso, morötter och grejjer som jag kunde slänga ihop nått snabbt av. MEN så när jag står i kassan och ska betala så ringer den fina vännen och låter lite i farten och undrar vad jag gör och föreslår att vi ska äta tillsammans så hon svänger förbi butiken och jag tar ett andra varv.Detta resulterade i en FANTASTISK sallad med avocado,olika ostar och massa mer,vännen fixade & jag kollade på.LYX! .. även en film blev det, trots att mina ögon redan var tuuuuunga.
STONE!
DeNiro,Norton och Jovovich kan ju tyckas vara uppgjort för succe men tyvärr. BIG FAIL!
Den var riktigt beige tom.. vilket inte gjorde mina ögon mindre tunga. men men, vi tog oss igenom den och så tackade fin-kompis för sig och åkte hem. PUss på dig och tack för maten!
Med sambon sittande brevid med datorn i knät så var sömnen på soffan ganska snart ett faktum.
Vaknade till när han började släcka alla lampor så jag kollade upp på honom och det var jätteroligt för i min sömnyra så såg det ut som o hela han var täckt av massa små prickar,eller gropar.. typ som dom som är på golfbollar.. vilket jag sa.. fast ni vet hur det är när man är lite pömsig och orden inte riktigt kommer ut som dom ska
"haha..varför är du helt täckt med...mummelmummel..prick?!"
"EHHHH"
"mummel mummel...jaaaa...du vet.. gäsp.. prick.boll.prick"
"HAHAHAHAHA...VA!? "
"mmm..vänta!"
Så kravlade jag mig ur soffan och upp för att borsta gaddarna , och han fortsatte skratta och när jag kvicknat till så kunde jag förklara liite hur jag mena.. han bara fortsatte skratta!
Jag kröp ner i sängen, han efter...lång tystnad....
..varpå han säger "Godnatt då prick!boll!prick"!
Här började båda asgarva och sen minns jag inge mer.. jag tror vi somna.. haha..
Eum.. Ja, man kanske skulle vart där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0