TLÖÖÖÖÖTT

Alltså jäklar i min gata,
Dagens säljutb. i västerås och kvällens Afro har resulterat i en stor degklump av mig i soffan. Men en nöjd degklump. Viking Bergström är gryyyyyyym, man vill liksom lära av allt han har att lära ut. Sjukt inspirerande!
Lunch blev det på Suffets, vegburgare med liiiis och kebabsås. Det dög väl som bukfyllnad, inte så mycket mer.
Imorgon är det dags för dag2 på utbildningen denna gång utan Björn då han ska iväg på annat men jag ska nog klara mig ändå! Och då kommer det inte bli lunch på Suffets. Cornetto Bar ligger nog bra till faktiskt!  :)
Nu väntar jag på att mina färskpotäter ska koka klart och så ska jag slänga ihop en färskpotatis-sallad. FAN va fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0