UN-DER-BART!!!

(lät som nå tyskt!)
Har haft en HELT fantastisk kväll på Arena med ett GRYMT afro-pass som var fyllt till bredden med underbara godingar. min kropp skriker efter mat och träningsvärken börjar redan känna sig påmind. MY-GOD!
I övrigt har dagen beståt av babycafe och efter det go'fika hos Karro. Snickerskakor och Toblerone... hon kan hon!
Barnet har varit lite kinkigt, tänderna är nog på G ordentligt igenom nu. Passade på att väga och mäta när vi var på sjukan.. 6250 gram och 63,5 lång ..stora killen! På onsdag blir han 4 månader. Ofattbart!
Nu visas "Elizabeth" på 8an, har för mig den va bra.... kolla in!
I övrigt då? Jo , jag mår bra!Skitbra!
Man har de finaste av stunder ett par gånger per dag då man mår sådär lite extra bra .. men självklart även stunder då man känner sig lite nere, men det är nog sunt tror jag, att må lite halvtungt ibland.. för då uppskattar man liksom det goda LIIIITE extra!
Trevlig kväll på dig vem du än är,
ta hand om dig själv och de som betyder nått för DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0