Vilken da' asså

Så jäkla härligt, hela dagen igår spenderades hos Kristin, Johan och Walter i Läsarbo. Jag och K tog en barnvagnspromenad genom byarna , tittade på fina gårdar och pratade strunt. När
vi kom hem så lagade Kristin en tomatsoppa som kan varit den godaste jag smakat, med smält mozzarella i... A ni hör ju!!! Till det bröd från Evelyn som jag hade med mig. SUCCE!!
Och på tal om succe, gårdagens Arenafest, SUCCEEEEEE!!! Fan va kul det var! Jag lyxade även till med lite bubbel innan och ett glas vin till maten! Men efter 8-9 drack jag inget, ( min strawberrydaquiri va a-fri!)det räckte till ändå, jag hade pumpat ur rejält så lillen hade mat och k skötte nattningen och nattvaket men eftersom jag jnte tömt sen 4-snåret , med undantag för en rensningspumpning när jag kom hem, så var det rejält spända och knöliga Dollypattar som fick mig att vakna vid 7.30 och seriöst, det FORSADE!! 2,5 flaska på 5-10 minuter. SICK! Men nu är ordningen återställd!:) För övrigt aå lyckades jag spräcka min iphoneskärm igår också. STÖRIGT!! Så nu skulle jag vara glad om nån som kan kan fixa detta! FIIINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0