ännu en dag

Har väl i princip inte åstadkommit ett jota idag. började med en toootalt nerskiten onge...som fortsatte spy och bajsa om vart annat.trevligt!Hela blöjbytarinfernot rundades av med ett skötbord som brakade ihop..med bebis på..ett vägghängt ,MEN, TACK OCH LOV,så stod det en handdukstork under så kiddet kanade ner på fötter och tippade framåt med plytet mot mina fötter och rullade ner på mattan.DRAMA!..älskade lilla troll.han skrek och grät som attan men bara i typ 10 sekunder sen övergick det i ett superstort leende ist.. troligtvis åt morsan som satt och hulkade med stora krokkotårar. USCH va rädd jag blev! och säkerligen han också ..men efter att ha känt och klämt på hela ungen överallt så tror jag inte det var mer än så heller.P-JUUUUH!!!!!
Efter det äventyret och lite mat så var vi båda helt utmattade men tror ni jag kunde sova eller...var tvungen att stup i kvarten gå och kolla om trynisen andades....han kunde ju ha slagit i huvet...
Vid lunch fick vi fikabesök sen blev det en runda i trädgården medans han sov(=lugnare mamma!) för lite frisk luft.
Lagom dag, lugn kväll. K är på Kettlebells, hans premiärgruppträning på Arena:) och jag och truten ligger på sofflocket!
Natt på er alla.
(lugn tjej INNAN lilltruten var UTANFÖR magen!!Pjuuuh!!)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Natti på dig också...ses imorgon..Kram

2011-10-13 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0