En SÅNDÄR j**la dagj**el

Ja, IGEN har jag en såndär tvärkass och sugig dag då man känner sig hel-nere,tvärkass och inte värd ett förbannat korvöre. Vad är problemet? hur fungerar saker och ting egentligen?! Det är uppenbart att världen och allt därtill är jävligt skevt och jag blir tokig! När man behöver nått som mest.. Kul jul, första inlägget på en evighet är ett deppigt ett , kul det när man i verkligehtetn är raka motsatsen.. i vanliga fall! Fan. Men imorgon är det väl en bättre dag med bättre förutsättningar, det är iallafall mitt mål, sen har jag Sandras Core också ,det blir kul, och tanken var att jag egentligen skulle haft Jossans Afro på Onsdag och med 18 reserver så fick man sig iaf en liten egoboost där, mina afrosar saknar mig ( :D ) men nu så skulle hon inte jobba iaf så då tog hon passet! Nåväl, snart har jag väl min Afro på schemat igen och det peppar jag sönder för! yeeas , barnet har däckat av och det är dags att söva honom i sin säng. Tjing.,

Kommentarer
Postat av: E

Du är grym! Glöm aldrig det.

2011-10-03 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0