happla

sprut-dags vilken sekund som helst för lill-skrotet.
Sitter också och försöker känna in nått bra mellannamn,K (och k's pappa) heter båda Mikael i mellannamn men vet inte om K var så sugen på det.Då har man ju istället namnet Leakim som är Mikael baklänges men med risk för att trampa på några tår i "namn-vals-världen" (Gillar INTE att "ta" namn som andra talat om) så tvekar jag lite. men Malte Leakim Lillbacka klingar ju iaf fint!
Sen spyr jag på mig själv för att jag inte stod på mig med mitt favvonamn Loah(eller Loeh), han såg inte ut som en Loah då men nu skulle han ha vuxit in i namnet tror jag...och Loah i mellannamn klingar inge bra med Malte ...och så vill jag ju spara det till nästa barn..(ja jag veeet, längtar redan,trots tvillingskräck!!!!hahahaha)
Nått förslag på ett fint namn som passar med Malte?
Jag tror att nått på "L" klingar bra med tanke på att han kommer heta Lillbacka.

Kommentarer
Postat av: Leila

ja det klingade fint

2011-10-31 @ 12:29:11
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lukas kanske? :)

2011-10-31 @ 16:02:49
Postat av: Anonym

Lexus

Leroy

Lester

2011-11-01 @ 02:29:19
Postat av: Ousa

Liam

2011-11-01 @ 06:25:32
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0