Tjipptjopp

Bloggning sker högst sporadiskt nuförtiden,Tur att jag främst skriver för mig själv:) Igår blev det sovmorgon till efter 9 och sen fick vi pannacotta till frulle hos Karro. Fiiiiint!!:) Hängde väl där i 4 timmar innan vi for hem och gjorde absolut inget. Trööööög dag, kände mig riktigt mosig i huvet vilket inte direkt underlättade när jag hade en "dubbelträff" med två träningssugna personer. I helgen far jag och morsan på mässan UnderbaraBarn, OM hotellet får nån avbokning så kör vi en övernattning på rica talk med lilltruten också.Vore ju heeelt klart smidigast! Ute är det fullt med frost vilket vittnar om att vintern snart är här..huuuuuwaaah! ( Innerst inne fantiserar jag om hur det EGENTLIGEN är vår och på marken ,som jag inte ser från min plats här i soffan, ligger lite isrester som är påväg att försvinna och snabbt tar vi oss mot ljusare tider... Drömma går ju alltid!) Dags att fylla på kaffe och dra igång en tvätt, HEEEJ effektiva Tisdag!!! (ingen bild! Ipad=skräp!) (Ja, jag vet att texten är en sörja! Ipad=skräp!)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vadå sporadiskt..började nåstan tro att jag måste efterlysa dig och familjen..:) Skämt åsida saknade kort på familjen, men ta gärna bilder av er alla 3 och lägg ut.:Den här veckan har man inte sett någon i familjen..saknar både malte, dig och Kristoffer..bara så du vet..men Kristoffer har väl skit skift i veckan kan jag tro...:) Ser fram emot jul...:)) Saknar er alla men ser fram emot lördag..:)

2011-10-12 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0