Dysterkvisten

img_1825 (MMS)

Idag är en "sån" dag! En såndär dag då allt känns lite avigt!  På fredag fyller jag 25 och mina planer var att göra nått härligt , allra helst med mina nära och kära.. Men , nu har tiden gått alldeles för fort och jag har inte planerat något, nada. Zip.zeeero.0.nooooll! Och det känns kasst som faaaan!!!  Dessutom jobbar K. OCH min familj så inte ens de kommer kunna fira mig! Jag kan inte heller spontant lämna landet och fira mig själv pga lilleplutt(Inte än iaf:P) Huvudværk har jag och svälld i kroppen är jag också!! Buuuhuuuu,Tisdagar SUUUUGER!!!  Snart lunch m. Maria på Hurtis och det livar förhoppningsvis upp lite sen är det r.ECO-kväll till 20. Kom dit vettja!!


Kommentarer
Postat av: jessica

jag vet. besviken man blir när man inser att man fyller år på fredag och inte har planerat ett skit? vi måste styra till oss lite!

2011-09-20 @ 13:00:53
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0