Peppar.

Medans andra sitter och laddar inför morgondagens SuperSaturday och de nya LesMills-releaserna så sitter jag och laddar inför morgonens Bodybalance-pass på Arena och ett gäng peppade deltagare,mitt premiärpass sedan barnafödandet ,MINST lika bra som SS om ni frågar mig!:) (nog för att man gärna hade velat vara med gänget i sthlm,men en hel dag med pattarna på vift såhär i början, och allra helst när han är såhär sjuk, är på tok för länge!)

Uppladdningen inför imorgon består av melonsallad och ingefärs-te..och multimatning av barn förstås..det enda som får honom att vilja slumra lite såhär i förkylningstider...det ,och basen från SECO-festen,K. tog med honom i bilen när han åkte och köpte sig lite mat och passade på att tanka på st1 och så snart basen nådde bilen så slocknade barnet!
FINT!

Kommentarer
Postat av: Leila

plus att barnen INTe fick befinna sig på omrdet utan bara i ett "amningsrum" inte heeelt klockrent må jag säga...

2011-09-04 @ 21:25:02
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0