Söndag

Har precis haft besök av ex-kollegan+ fru och dom hade med sig massor av fina kläder till lill-korven!!Tack!! ( och påtal om presenter så träffade vi Ks mormor från östersund igår och hon hade också med sig pressys, dels från henne och ks morfar men också från Ks morbror+ familj. Han fick en bok med massa sagor,verser och barnsånger, en Alfons-skallra och en jättefin turkos/röd body + byxa!) Jag och mitt morgonbesök lyxade med en REJÄL söndagsfrulle och på soffan låg två slitvargar som följde med K hem efter gårdagens kalas så när mitt besök gott dukade jag på storfrulle även för dom. Nu är det lille Ms tur att äta och då passar jag på att blogga! Sen vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte än men nu är vi i princip friska här hemma så vi ser fram emot lite äventyr! Ja, sen kan jag även tillägga att gårdagens ny-premiär av BodyBalance gick fint även om man kände sig lite ringrostig och slö i huvet men jag säger då det I.MIN.GATA va träningsvärk jag har. GUUUUUH!!!! Att inte träna på en månad sätter tydligen sina spår!:) Ha en toppensöndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0