häjj blåggääään...

(..med sjukt störig bigbrother-hanna-röst!) och ni som fortfarande orkar besöka "blåggäään" trots att jag aldrig uppdaterar!
Ja, och på tal om BB så är man fast i skiten igen,var på håret att jag köpte ett sånt där livegrejs igår..hann stoppa mig själv!
PJUUH!
Jaha, nytt då? Tuggar mat igen, men det kanske jag berättat!? Hursom, jag kör alltså inte Xtravaganzas program längre, det som känns cool med programmet är att jag under en hel vecka tappade totalt drygt 1 kilo.. ALLTSÅ , det tog överflödet och jag har väl aldrig känt mig så "ren"!!Och med tanke på att poängen med att gå programmet var att se HUR kroppen reagerade och INTE att gå ner i vikt så var det en FANTASTISK upplevelse! Nu efter däremot så kan jag känna mig lite ..hm.. svälld .. men det kan ju lika gärna bero på att jag faktiskt har nått i magen nu till skillnad mot då!
I April kommer vi kicka igång nya XV-grupper och jag är SJUKT pepp , först till kvarn!
Att sen ha fått höra idag att deltagare från gårdagens pass (två olika) stått och lovordat mig och lagt extra vikt på hur "sedd" man känner sig på mina pass får det att bli lite extra varmt i hjärtat.. det är ju DÄRFÖR jag gör det här , det är därför jag ÄR instruktör/medlemsrådgivare/coach... Jag älskar mitt jobb, jag älskar att inspirera och motivera och jag ÄLSKAR att kunna hjälpa andra. Varje dag jag får vara med dessa människor bränner elden på lite extra och DET om något är det som får mig att somna med ett leende på läpparna .
SJÄLVKLART älskar jag och lever för min familj ,mitt vackra barn etc men ni hajjar grejjen va?! Det är en annan typ av kärlek!
(Att ens känna att man behöver förtydliga är galet ,men ja...)
Nu har jag massa projekt och äventyr på G igen! Mer om det längre fram men jag kan säga att det innefattar mässor,föreläsningar ,MINST en utlandssemester,hav,snowboard,vänner,fest och mycket MYCKET mer!
Lunchade med svägerskan den äldre idag, hon knegar på av bara helskotta och jag knegar på av bara helskotta så man ses inte så ofta så det var mysigt att luncha lite och det är så roligt att se hur glad Malte blir av att se sin faster trots att det går ett tag mellan gångerna.
Hade också den andra fastern + barn här på bus igår och passade på att bjuda igen på lite mat, Lax och potatis/broccolimos stod på menyn ,skönt att få bjuda igen nångång för oftast är vi hos dom och snyltar till oss
go´fika (då hon är en riktig bakar-haj! :)
Ja, nämen det var väl dagens pepp då, nu börjar BB, lä dra.Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0