Paaaahm..

Nu är jag här! :D

Sen senast?
*Vi har varit i Östersund och haft en liten minisemester med hela familjen, andats ny luft och samlat mer energi.
*Jag hann skriva in 47 medlemmar på gymmet i Januari ( =CRAZY!)
*Jag har kört massa BOX ,AFRO och BB och det är så KUUUUUL , kan sägas typ hur många gånger som helst.
*Blev galet förkyld efter Öresundstrippen (Lagom tills det var dags att åka på NIKE BLAST!Tyyypiiiist! )
*Har fått healing , igen.. den här gången så lossnade först mitt "lock" för örat som jag haft i 3 dar, sen kändes det som att hela min kropp föll åt höger (sidan som jag var "mest" förkyld i ) sen började stolen snurra , fortare och fortare ,eller det kändes så alltså, fast fötterna vägde tungt mot golvet.. Sen vaknade jag lördagmorgon på hotellet i Stockholm och var, typ..frisk! SJUKT!
*NIKE BLAAAAAAST!!! = Hotellövernattning 2 nätter,2 frukostar,massa inspiration,10 pass, härlig dans,god mat och trevligt sällskap.
*Jag har fått tillbaka min mens efter typ 1 1/4 år.. Kul-t! NOT! Meeen det är väl kul å se att man funkar!!
*Jag har fått ett rum,typ kontor på anläggningen,.. fattar ni ...KONTOR!! Det är stort!Kommer i framtiden alltid kunna sitta ostört när jag träffar mina nya härliga rekryter.
Just nu har jag fullt upp med utbildning i Västerås denna vecka, utbildar mig till Hälsokonsult inom Xtravganza och är så jädra überpepp  att jag fan dör. Vill bara lära mig mer å mer å mer.. det är näringsämnen,ketoner ketosfaser ,omega 369 , grupparbeten, avslappning,massage,lite dans och en shot lite då och då.. men visst är man ganska trött när man ska köra t.o.r Västerås varje dag sen mår jag lite småkasst över att inte ha kunnat umgåts med mina fina pojkar denna vecka eftersom jag också var borta i helgen men samtidigt så strävar jag mot nått mer än bara Diplomet, det är bara målet.
Resultatet är något större ,mer betydelsefullt, då jag kommer arbeta med bl.a  detta i framtiden och göra det jag älskar , så kommer jag ha fullt med "fri tid" över att spendera med min fina son, min fina sambo och mina fina vänner. VARJE dag för resten av livet. DET är STORT!
Det jag har framför mig nu är att testa på deras koncept inkl. mat bara för att se HUR det påverkar kroppen så jag kan tala utifrån egna erfarenheter..
Okej, jag erkänner, jag är så jäkla pepp på mitt liv.
PUSS på er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; Inga kolhydrater whatsoeveeer. :) men inte lchf.



Skönt att va så pepp, det är jag också! När jag lägger mig längtar jag till nästa dag. :)

2012-02-07 @ 22:59:43
URL: http://mjsl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skönt att läsa detta superpeppiga inlägg! Heja dig babe <3

2012-02-08 @ 20:37:30
Postat av: Mormor till Malte

Härligt att se ett inlägg igen..:) När ditt dåliga samvete kommer över dig så tänk på det underbara leendet som din son Malte ger då du kommer hem efter heldagarna i Västerås...det är guld värt att se den värme som finns i eran familj...för att inte tala om den lycka som finns hos en mormor att få rå om älsklingen Malte hela eftermiddagarna... Mitt barnbarn Malte har inte kunnat få finare föräldrar än er 2...Kram

2012-02-08 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0