spridda skurar.

Fasiken va opepp jag är att skriva .. eller jag är pepp men jag har inget att skriva OM! Pjuh, ungen sitter och tjålar skräp här brevid, låter som ha har en ytterst viktig diskussion med sig själv och alla prylarna,Hjärtat! Sambon sover och laddar om inför att gå på nattskiftet imorgonkväll så här sitter jag och glor på nyhetsmorgon! Well, inte fy skam det heller. Hur ser mina planer i livet ut nu då!? Varva ner, bara göra roliga saker och njuta av stunden! Är på ruggit god väg alltså , har ett par samtal att ringa i eftermiddag för att kunna kicka igång kommande vecka men det tar vi. YES!! Ikväll blir det lite nytt på tapeten men mer om det lite längre fram. A , mne nu blev jag pepp! Tjing

Kommentarer
Postat av: Sarah

Den är LÄTT med på buffén! Den var godast dagen efter dock. Med massa bitar av vit choklad gömt i smeten... Mmmm.. Och du! Blogga oftare!!!;)

2012-02-22 @ 23:10:01
URL: http://twentyonedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0