Ja,

Vad har hänt i livet?
Jag har varit på säljkurs i Västerås. Intressant som vanligt och Viking har ett grymt tänk.. kring allt!
Jag har bokat hotell till NIKE-konventet och peppar sönder för allt som kommer med den trippen!
Jag inser varje dag hur förälskad jag är i mitt jobb.
Jag älskar min lilla familj allt mer för varje dag som går.
Kiddot har börjat sova HELA nätterna..
..coh glufsar gröt som om det inte fanns någon morgondag.
Vi har badat i Avesta med härligt sällskap.
Vi har börjat på Babysim. (KUL!!!!!!)
Kristoffer kommer tävla (SB) i Östersund i helgen..
..Jag och Karro följer med och tar glinen med oss och passar på att besöka barnens gammelmormor.
Har haft skaparkväll i Nbg med fina tjejor..
och myspyskväll i Fagge med världens bästa Emma.
Jag har (typ!)  vrickat foten vilket gjorde skitont och stör mig som fan! <--Neggot skiter vi i!
Jag har fått Healing.
Kiddet har blivit väldans kramig och kurig.
Min metaboliska ålder är 18 och jag känner mig inte som en dag äldre.
KÄRLEK TILL ER.

Kommentarer
Postat av: emma

PUSSSSS

2012-01-29 @ 23:02:49
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se
Postat av: Mormor till Malte

Tror vi har en småbarnsförälder här..ingen uppdatering...alltså fullt upp att leva det verkliga livet ... :)

2012-02-03 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0