PT och lite annat

Är pepp .. på Måndag kör jag min första PTtimme.. riktigt pepp faktiskt då jag funderat på det länge men aldrig gjort slag i saken! WIIII... lite nervös också faktiskt!
:)

Och när vi ändå är inne på träning så har jag fått till TVÅ löprundor denna vecka. och det är bara onsdag fm. GÖTT!! Igår blev det box. MUMS känns som man är i ett bra träningsflyt nu! LYCKA!

Denna säsongen kommer bli STARK!!
Yes.

Och på tal om säsong så öppnar snart kabeln. DET ser vi fram emot. Pysen sov HELA natten i sin egna säng i natt .. vi har haft problem med att vänja bort det efter Thailand men det har liksom inte gjort nått då han har kommit in vid typ 4 och direkt somnat om..eller ja .. det var ju innan han blev hostig och snorig.. den senaste veckan har han vaknat en gång i timmen och varit helt crazy så därför känner man sig sjukt utvilad när han nu faktisktsov inne hos sig från 19.30-06.10 och sen roade sig själv i ytterligare 40 minuter. Lycka det med.

Men nu ska jag bälja i mig kaffe här . ses då.



Kommentarer
Postat av: Malle

Vem ska du köra med? Madde? :)

Svar: Yes , med Madde !:)
Becca

2013-04-26 @ 21:28:36
URL: http://malinbengtson.blogspot.com
Postat av: Leila

Berätta om PT!

Svar: Madde.. du vet hon som jag prata om tidigare! ska köra tre gånger först så får vi se vad det blir av det!:)
Becca

2013-04-27 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0