Thaistyle

Hemma igen efter en fantastisk semester. Vi har myst, badat,solat,chillat,varit på utflykter, hyrt tuktuk och ätit kokosnötter. Livet kunde inte varit bättre.
Men nu är vi tillbaka i vardagen (nästan.. bara lite jetlaggad) Malte har varit på Dagge på förmiddan ,kylskåpet är uppfyllt och jag ska snart kasta mig in i den andra och sista arbetsdagen denna vecka. Ute är det kallt. men det gör inget , när man varit konstant ute i två veckor så är det ganska skönt att ligga inne på sofflocket faktiskt.

Bilder finns på Instagram : " reberecca" där . Och även en del på facebook.

Flygresan gick fint men vi blev försenade 1 timme och var inte i Fagersta förren 6 på morgonen då transportbanden för väskorna slutade fungera. SUCK! INte vad man behöver vid 2 på natten efter att setat på ett plan i 12-13 timmar! Vi hade ett snabb-stopp utanför Dubai (i Sharjha).
Malte skötte sig finfint, framförallt på vägen ner och sista bite hem. Första biten hem blev ju mitt i hans lektid så den var tuff men det gick!

Nu ska jag dra på mig ett ansikte och hoppa i lite rena kläder.
Ses å hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0