2014

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Höll i tyglarna på ett tjejwake-läger

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte vad förra årets var men det känns som att det troligtvis var att inte låta sig dras ner av negativa människor och iår har jag VERKLIGEN misslyckats med detta.

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Javisst, dom ploppar ut för fullt.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja! eller inte nära men det berörde väldans.

5. Vilka platser besökte du?
Förutom diverse vändor inrikes till bland annat uddevalla så var vi i Thailand i Mars.

6. Är det något du saknar under 2014 som du vill ha 2015?
Mera upplevelser, färre skador,hela knän ,mera wakeboard, mera positiva och glada människor i min närhet, mindre stress .. ja ..ganska mycket mao. 2014 var ett skitår!

7.Vilket datum från 2014 kommer du alltid att minnas?
Inget särskilt datum, eller ja, det skulle vara den dagen då jag insåg att vi var gravida igen. Fick panik och mådde apa eftersom vi inte planerat detta, men jag minns inte vilket datum det var!

8. Vad var det största misstaget under 2014?
Att ta detdär "sista åket" som man aldrig ska ta och förstöra mitt andra knä.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inga sjukdomar men svängen med knäet var ingen höjdare faktiskt!

10. Bästa köpet:
Tror inte jag köpte något speciellt iår.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Att bo och resa (med bil då framförallt)

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Efter att paniken med pluset hade lagt sig så blev vi riktigt glada över lillebrorsan också :)

13. Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Tove Lo ft. Hippie sabotage - Stay High och Seinabo Sey-Hard time

14. Var du gladare eller ledsnare 2014 jämfört med andra år?
Ledsnare, även om man hade många roliga och bra stunder så har det faktiskt varit ett skitår på många plan!

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om mig. Rehabtränat det förbaskade knäet och träffat mina vänner.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat,varit arg och sånt.

17. Hur tillbringade du julen?
Hos svärmor i lugn och ro. Mycket skönt!

18. Blev du kär i år?
Är alltid kär men skulle kunnat visa det mer.

19. Favoritprogram på TV?
Fargo och Det okända

20. Bästa boken du läste i år?
Camilla Läckbergs hela Fjällbackaserie

21. Största musikaliska upptäckten?
Gjorde nog ingen

22. Vad gjorde du på din födelsedag?
Inget särskilt tror ja. Jo , jag fick massage och slappade. Typ det!

23. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag inte tagit "sista åket" och pajjat knäet, om vissa människor hade kunnat låta bli att vara så förbannat falska och lögnaktiga och om folk i allmänhet hade kunnat lära sig se falskhet med sina ögon utan att bara bete sig som dumhuven och om det sen rasat in en rejäl extrasumma på kontot hade ju inte det heller gjort något!

24. Vad fick dig att må bra?
Familjen, sommaren, mina kollegor.

25. Vem saknade du?
Alla vänner som man inte prioriterade när man mått apa.

Nu till 2015 tänker jag inte lova mig själv ett piss! Lillebror kommer vilken dag som helst och jag tänker njuta av honom och resten av familjen och av livet och umgås så mycket jag bara kan med de som ger mig energi och de jag älskar , läsa böcker och ta det lugnt,träna för att må bra och bli stark och totalt lägga ner allt vad stress heter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0