Vilken dag alltså..

*Imorse vaknade jag pigg som en lärka.
*Får ett mess: "Travet gav 2300 igår!"
*Kollar i brevlådan, min grymma CD-BOX Beginners Guide to African Funk har kommit.YES!!! 
*Drar till r.ECO.
*Öppnar.
..och till Funk-rytmerna fortsätter dagen enligt nedan..
*Tidningen "Mitt i Livet" kommer och vill göra ett repotage.
*Lindsay bjuder på lunch. PANNKAKA!!! TACK!!
*Det kommer MILJARDER med nya varor till butiken. Jag blev nöjd med RUBBET!!
*Jag har packat upp,prickat av och märkt upp..  i en evighet.
*Hade omkull en Paranötsoljeflaska men det gjorde inget , på fööööör bra humör för att något sådant skulle få förstöra.
...Och dagen är inte slut ännu!....

Kommentarer
Postat av: emma

Nu fick du mig mindre sjuk en sekund tack vare ditt braiga humör.

2010-11-18 @ 15:34:33
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0